به صورت خیلی گیک و نرد مانند، سرگرمی این روز های من گیمه. اگه بخوام بازی ها رو تو دو دسته خیلی بزرگ دسته بندی کنم یکی آنلاینه یکی آفلاین این روز بیشتر آنلاین میزنم و از مزایای آنلاین پیدا کردن چندتا همبازیه. و با دیسکورد خیلی راحت میتونی با اونا ارتباط برقرار کنی چه ایرانی و چه خارجی. دیسکورد توی کشور های خارجی هم خیلی استفاده میشه. اتفاق افتاده که تا حالا با چندتا خارجی چت صوتی کنم و با اونا فورزا بازی کنم از خوبیای فورزا اینه که داشتن پینگ خوب خیلی نسبت به بازی اکشن مهم نیست.

بازی کراسفایر منتشر شد. و در یک کلمه میتونم بگم مضخرفه.  یک روز بعد از انتشارش اون رو نصب کردم و از او ده هزار نفری که پیش ثبت نام کرده بودند کلا ۳۰ نفر داخل سرور بودن. نکته جالب داشتن حالت بتل رویال بود که حتی یک بار موفق نشدم بازیش کنم چون حتی یه هیچ پلیری نبود که بازی راه بیوفته، در طول روز هم که چندباری اجراش کردم میانگین ۴۰ نفر بیشتر بازی نمیکنن. حالا همه اینا به کنار من نمیدونم اینا به چه امیدی این بازی به این مضخرفی رو تو ایران انتشار کردند. اگر اینا یه بازی رو از صفر میساختند نتیجه ش بهتر از این الان میشد. شاید گرافیک فنی واسه یک بازی شوتر آنلاین خیلی نباید شاهکار باشه تا همه بتونن اون رو با فریم ریت خوب و به راحتی اجرا کنند، اما قطعا دلیل پایین بودن گرافیک فنی این بازی این نیست. شاید هم جامعه هدفشون کسانی بوده که با ضعیف ترین سیستم این بازی رو اجرا کنند اما بد نبود برای کاربران رده بالاتر هم امکان انتخاب میگذاشتند اما مضخرف بودن این بازی فقط به گرافیک فنیش ختم نمیشه بلکه گیم پلی و صدا گذاری و انیمیشن های بازی هم این صفت رو داره. تنها نکته مثبت اون پینگ ۲۰ بازی بود که اون هم به دلیل خلوتی سرورهاشه. 

شاید پا آپدیت های پیوسته در درازمدت به یک بازی که ارزش وقت گذاشتن داشته باشه تبدیل بشه ولی خب میتونم بگم همه ی اون ده هزار نفری که پیش ثبت نام کردند بعد یک بازی بازی دیگه سراغش نمیرن. باز هم میگم که نتونستم بتل رویالش رو تجربه کنم. تو حالت بتل رویال دوربین در حالت سوم شخصه.

حالا واقعا نقاط مثبتی که تو زولا حتی به چشمم هم نمیومد برام آشکار جای یه بازی داستانی واقعا الان خالیه، مخصوصا که الان که دو سه هفته بیکارم. مخصوصا یه بازی جهان باز نقش آفرینی، از وقتی که witcher 3 رو بازی کردم به این سبک علاقه مند شدم. بد نیست که یکم هم بعدا درباره ویچر حرف بزنم چون واقعا شاهکاره.

و این هم یه عکس از استاد دریف s15 در حال دریفت.